Sdružení TIP zahajuje marketingovou kampaň na podporu technických oborů

Od 3.6.2013 může veřejnost v Plzni vidět první z billboardů sdružení Technological Initiative Pilsen (TIP), který naplňuje projekt TIP na podporu zvýšení atraktivity studia technických oborů v České republice.

 Záměrem TIP je postupně rozšířit počet billboardů podporujících technické obory, a to jak v Plzeňském kraji, tak celorepublikově a upoutat pozornost veřejnosti (zejména studentů a rodičů) k technickým oborům.

Kampaň může podpořit kdokoli, kdo má místo (např. plochu, internetové stránky) pro zveřejnění billboardu Technika má zlaté dno a chce podporovat zájem studentů o technické obory.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat: pavel.petak@bpagency.cz

Billboard Technika má zlaté dno je umístěn na Americké ulici, v blízkosti obchodního domu Tesco naproti zastávce městské hromadné dopravy (ve směru k hlavnímu nádraží).

Photo 03.06.13 17 24 13          Photo 03.06.13 17 23 59

Příspěvek byl publikován v rubrice Aktuality. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.